Paris, toch nog niet de laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Floor Molenaar - WaarBenJij.nu Paris, toch nog niet de laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Floor Molenaar - WaarBenJij.nu

Paris, toch nog niet de laatste dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Floor

23 September 2013 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal,

Op deze manier wil ik iedereen een beetje op de hoogte houden over wat ik allemaal uit ga spoken tijdens mijn reis door Azie.

Mijn reis was in principe al begonnen, vorige week donderdag ben ik met Robin vroeg in de ochtend op pad gegaan om met de Thalys naar Parijs te gaan. Ik had dit gekregen van Robin voor mijn verjaardag, wat een grote verassing voor me was, ik wilde altijd al naar Parijs! Ik had een goed afscheid op de kermis, wat was het weer ouderwets een groot feest. Twee dagen lang bierdouches en lekker gek doen, heerlijk. Ik zou gister avond terug komen uit Parijs om vanochtend meteen door te gaan naar Schiphol, ja je kan maar beter een strakke planning hebben, maar helaas werd er een stokje voor gestoken door de natuur. Zaterdag hoorde ik van de meiden met wie ik op reis ga (Annefloor, Dominique en Eva) dat een of ander tyfoon richting Hong Kong zou gaan. Blijken we nou net te moeten overstappen op Hong Kong. Oftewel, de reis werd gecanceld, de party gaat (nog) niet door. Dus nu ben ik weer heerlijk aan het werk in het AMC. Haha, wel weer even wennen want ik dacht dat ik voorlopig hier niet meer zou komen, al helemaal niet voor de FIT studie. Maar goed, ik ben allang blij dat er nog werk is. Ik heb me kamer al onder verhuurd, dus op het moment ben ik dakloos en Parijs was ietwat duur dus vandaar dat ik deze dagen nog maar goed ga besteden om wat geld te verdienen!

Parijs was trouwens geweldig, wat een geweldige stad. Wel echt gigantisch vergeleken bij Amsterdam, maar echt een heerlijk weekend gehad. Veel gelachen, rond geslenterd, leuke wijken gezien en terrasjes gepakt. Wel redelijk prijzig, op terras betaalde je voor een cola zo vijf euro, dus dan maar aan de wijn want dat was net zo duur, tsja dan is de keuze snel gemaakt! Verder de hotspots gezien, de eifeltoren, de arc de triomf ('s avonds nog hele vette foto's gemaakt met het vervormbare statief bovenop de arc de triomf, was nog wel even spannend want Robin moest en zou het statief achter het hek neerzetten op de arc de triomf en foto's maken, maar goed uiteindelijk wel met heel vet resultaat, toeristen zaten hem aan te kijken alsof hij krankzinnig was!), de love bridge, notre dam, waar vijf aziaten naast elkaar in bruidsjurken stonden om een fotoshoot voor de notre dam te doen, erg orgineel jongens. We sliepen in een studio van een parijzenaar, op de foto's zag het er een stuk groter uit, lang leve de groothoeklens. Meer dan een bed en badkamer was het niet, maar gelukkig hadden we ook niet meer nodig. Alles is petit in Paris. In ieder geval hebben wij ons super goed vermaakt en nu aftellen naar donderdag want dan kan eindelijk de grote reis gaan beginnen!!!!

  • 24 September 2013 - 15:22

    Yvonne De Wit:

    jeetje Floor ,wat een start van je vakantie.
    mooi dat jullie zo genoten hebben van Parijs, inderdaad een geweldige stad.
    veel succes donderdag, ik duim dat het dan wel doorgaat (haha)
    liefs, Yvonne

  • 08 Oktober 2013 - 20:13

    Trees:

    He Floor, hoe is het daar in Azië?groetjes trees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Azie!!



Recente Reisverslagen:

21 Februari 2014

Actie in Maleisie

25 Januari 2014

Krijg de Amoebiasis!

26 December 2013

More fun in the Philippines

29 November 2013

De tijd van ons leven, lekker man!

02 November 2013

We survived the loop!
Floor

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 6020

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 22 Maart 2014

Azie!!

Landen bezocht: